31 Aralık 2012 Pazartesi

Yıl Olmuş 2013

Sevgili çiftlik,

Kendi doğumgünümden mütevellit 3 sayısını aşırı derecede severim. Şekli de çok tatlı bence, böyle boğum boğum yumuşacık mübarek. Yandan bakıldığunda emşek gibi duruyo. Emşek nedir bilenler bilir:) Bilmeyenler ekşiye falan yazsın araştırsın da bulsun, bu bloğu okumayı bilen, Google'a yazmayı da bilsin bi zahmet. Sözün özü 3 aşırı derecede sevimli bir sayı bence. Ama 2013 çok çirkin. Hiç uyumlu değil, Asal sayı olmasından dolayı mıdır nedir bi gıcık oldum ben ona. İçim ısınmadı. Bi daraldım bu duruma ben bi içlendim, o yüzden de şu an hastayım. Olcak şey mi yaa, yatıyom camış gibi, bir koyun camış gibi nası yatar düşünün, ahanda öyle yatıyorum işte. Bence 2013 de benden çok hazetmedi olsa gerek dayadı grip virüslerini burnuma burnuma, sonuç fena:( Ama du bakem, biz de bugüne bugün delibaş koyunuz, toparlanmasını da biliriz evelallah. Cümlelere bak bak, havalara gel, Seda Sayan gibi dobra dobra bi laflar, Yetiş Bacım gibi bi kroluklar, abboooo! Kendimden tiksindim yeminle. Neyse şu 2013 ile iyi anlaşmam lazım, kendisinden beklentim yüksek, akıllı olsun, beni hasta etmesin, zira daha gelmeden etti ama ben kendimi sevdirmesini bilirim:)



Neyse çiftlik,

Şimdi millet çok havalı biliyosunuz, şu IG tayfası olsun, Zinterset olsun, herkes bi şekillerde şemallerde. Bana tüm fotoğrafların hepsi internetten arakmış gibi, uydurmaymış gibi geliyo, bi bakıyorum sayfalarına, hepiciği gerçek:) Vay arkadaş diyorum sonra, demek sorun onlarda değil bendeymiş:) Yıl olmuş 2013 alem-i cihan internetin anasını ağlatmış, stratosferden atlayanlar var, bendeki durumlara bakın hele:)

Yıl olmuş 2013,
Millet kestaneli hindiler, şekilli şemalli cookieler, kurbikler yer, Singapur'lara gider, yok efendim evinde peçetesinden, kadehine konseptli masalar hazırlar... Bizdeki menüyü size söylüyorum, kuru fasülye:) Hemi de düdüklüde:) Hakkını da verdim ama, yağı biberi hepiciği yerli yerinde..

Yıl olmuş 2013, hala kuru fasülye yiyen var.




Yıl olmuş 2013,
Bizim ofis partisine gel... Ne parti fotoğrafları döndü, orkestralar mı canlı müzikler mi istersin, ünlü şarkıcılar mı... Piiuuuw. İstanbul yıkıldı parti parti diye. Misal benim kocamın partisinde şortlu kızlar şırıngalar ile milletin ağzına tekila enjekte ediyor, biz ofis partisinde sağolsun Aygül ablanın yaptığı kısırı, patates salatasını yedik. Yine 3-5 şarap almışlar da azıcık sefamızı bulduk onların hatrına.. 

Yıl olmuş 2013,  yılbaşı partisinde kısır yiyen var...

Çiftlikyus,

Yıl olmuş 2013, hala yeni yılla antep fıstığını özdeşleştiren bi kardeşim var,
Yıl olmuş 2013, hastayım diye bana aktardan zencefil almak isteyen bi kardeşim de var, 
Yıl olmuş 2013, bana yeni yıl hediyesi battaniye ören bi annem var,
Yıl olmuş 2013, hala yeni yıla evde tv izleyerek girmek isteyen bir ben var,
Yıl olmuş 2013, hüzünlenen bi bünyem var,
Yıl olmuş 2013, hala mesaj atarak yeni yılımı kutlayanlar var,
Yıl olmuş 2013, hala beni benden çok düşünen can dostlarım, koyunlarım kuzularım, toriklerim var, eyvahlarım var,
Yıl olmuş 2013, hala aşk var, (aşırı seviyom töğbeler olsun)
Yıl olmuş 2013, benim hala çok pis hayallerim var,
Yıl olmuş 2013, gızz kalk! İlacını, ıhlamurunu iç, kendine gel bi yapın, duş al, akşama parti var:)


Sağlık olsun ey çiftlik 2013'te, gerisi hikaye:) Haydin rast gele:) Şu an radyo eksende şu şarkı çalıyo, dinleyiverin siz de...

The, delibaş koyun:p








24 Aralık 2012 Pazartesi

#eyvahlarakos

Merhaba Çiftlik,

Şimdi gelmiş geçmiş en saçma, Orta  Doğu ve Balkanların en ne idüğü belirsiz, en kendini bilmez, en laf sokuşlu, en giydirmeli, en nerden çıktığı belli olmayan, en spontan ama en coşkulu, en düdük kadrolu, en toplumsal cinsiyet eşitliğine uygun (3'e 3), en gülmeceli, en süprizli, en kopmalı oluşumunu anlatacağım:

Eyvahlara Koş!



#eyvahlarakos,  eğlenmelere, tatillere, dans etmelere, yemelere, içmelere doyamayan; genç profesyoneller segmentinde yer alan, beyaz yakasal triplerde hayatlarını sürdüren,  6 ayrı aşırı beyinli dümbükten oluşmaktadır.

Hali hazırda, eğlen coş işte kiboş kıvamında görüşen ve kaynaşan bu grup; Ekim ayından kelli artık konseptli, süprizli buluşmalarla oldukça dadlı olan hayatlarını daha da heyecanlı ve keyifli hale getirmek için, ayda bir kez toplu halde #eyvahlarakos'maktadır. Kura ile ayların belirlenmesinden sonra, her ayın sahibi grup üyelerinden habersiz, grup üyelerine bir organizasyon hazırlar. Öncesinde bilgilendirmeler yapar, taa ki event günü gelir çatar ve maskeler ortaya çıkar, hep beraber eyvahlara koşulur. Olay tamamen kaba etlerimizden uydurduğumuz bi şımarıklık olarak da yorumlanabilir. Amaa çok eğleniyoz lan. Valla bi bilseniz:)

An itibariyle #eyvahlarakos vol 1. 3.'ü tamamlamış bulunuyoruz. Tek tek size neler yaşadığımızı daha sonra anlatacağım ama önce kadroyu tanıyalım:

Duygu: O bir Daçmin:) Yaş 28. Boy 1.68 gibin, kilo 55 falan bence. Havası 1500, civası 3500. Hep kibar, hep alık, hep komik, hep kendine özgü. En sevdiği yemek lahmacun, neresi olduğunun hiç önemi yok , kah en tiki beachlerde, kah bir design stüdyoda...Her yerde her an yiyebilir. En sinir olduğu şey denize yavaş yavaş girerken onu birinin ıslatması, en önemli özelliği dengesizliği.  Çok okur, kendine çok zaman ayırır, o işini bilir, çok fenaadır çoook:) 



Mehmet: O bir Memo't. 30 yaşında, boy 1.83 falan, bi 80-85 kilo çeker sanki, azıcık kıçlıca, yanaklıca maaşallah.  Grubun isim babası. İsimden de anlayacağınız üzere zati kendisi sürekli eyvahlara depar... Mekanist gibi bi abimiz, rakıları çeksin, mezeleri hüpletsin ondan iyisi yok. Bi de güzel kadın sever. Etrafında bizden başka güzel kadın göremedik ama o ayrı, ahahah:) Komedisi bol bu delikanlı grupta neşe bombası:)


İstem: O bir İstemik. Yaş 25. Grubun çıtırı. Boy 1.62 gibi, kilo 54 bence, tahminim bu yönde. O bir Esmaralda. O bir Penolope. Tuttuğu takım: Niğdespor, en sevdiği yemek patates yemeği, en sevdiği cips patates cipsi, en sevdiği nişasta patates nişastası, en sevdiği baskı patates baskı. Bol gülmeceli, aşırı duygusal bu çıtırımız; kahve, şarap battaniye ve yalnızlık dörtlemesinin dengesini, yalnızlık yerine mutlu bir birliktelik koyarak şu sıralar değiştirdi. Maşallah diyelim, böyle kalsın:) Ama hala melankolik o ayrı:) Şiir çok sever, onun şiirleri bazen Memo't'un bi yerine kaçar, o derece:)


Taner: O bir David. Oofff çok yakışıklı, çok kaslı, bildiğiniz gibi değil. O benim oğlum:) Yavruuum, anan yisin seni. Boy 1.88, kilo 85 gibi bişeler olabilir ama kilo aldı gibi bu aralar. Dünyanın en cool insanı. O kadar ki bazen çileden bile çıkarabilir sizi, canınızdan bezdirebilir. Ne verirsen yer, nerde beleş oraya yerleş benimsediği felsefe. Çok iyi bir tatil arkadaşıdır, gerektiğinde yerde yatmaya bile gönüllü olur:) Aşırı beyinli, ince esprili, herşeyi bilir ama hemen çaktırmaz, yeri gelince sökülüverir, o ne bilmiş oooo:) Atarı varsa atar sonra gider yatar:) Miss gibi VIP 212 parfüm kokar, lüks çok sever, kimseye eyvahı yoktur, çok yürek yakar çoook:)


Uygar: O bir boss. O bir şirin baba, o bir equi, o bir brot, o baldan dadlı, onu yimelere doyamazsınız:) Kendisi kocam olduuu içün iltimas geçtim. Hayır yani "benim bloğum benim kararım" kim ne karışır:) Boy 1.78, kilo 78. Uyuma gelin hele. Kayseri'li olan bu Uygar kişisi olmayaydı bu grup olmazdı. Grubun dengesi, grubun babası, gizli espri bombası... Çalışkanın önde gideni. İki profesyonel işi aynı anda yapan bir emekçi, bir işveren:) Bir fotogıraf san-arkarı, bir tasarımcı:) Way arkadaş!  www.studiohappydays.com 'un kurucularından. Sucuksuz yapamayan bu gözlüklü şirin tam zamanlı olarak kocam olmakta ve ben onu sevmelere doyamamaktayım... Ahanda fotosu, tipe bak, hey yareppim tipini yidiğime bak hele.  
   
Delibaş Koyun: İşte bennnn:) Boy 1.70, kilo 58. 55 olsa daş olacak ama şu sıralar 60'a doğru gidiyo. Grubun fikir anası, ana kraliçesi, delibaş'ı, en atarlısı:) Sessiz masum gülüşleri ve düşük enerjisiyle dikkat çeker. Silik kişiliği her yerde her zaman kendini gösterir. Dominasyondan hiç hoşlanmaz. Kimseciklere karışmaz. Vurun ensesine alın lokmasını bu koyunun. Hiç çemkirgeç değildir, kuzu gibidir. Tam bir koyundur, sürü nereye giderse o da peşinden gider. Aklı hiç cinliklere, yeniliklere basmaz. İşte vesikalık fotoğrafı aşağıda:) Saçlar aynı fotoğraftaki gibin kıvır.


Efenim kadro bu altı bombastik tipten ibaret. Eylemlerimiz hız kesmeden devam edecek. Bizi izlemeye devam edin.

The Delibaş Koyun.

20 Aralık 2012 Perşembe

Delibaş Koyun iftiharla sunar...

Merhaba Çiftlik,

Bizim köyün delisi benim.  Zati benim hastalığım amansızmiş. İnce hastalık gibi bişey. Milyonda bir görünen bi rahatsızlık. "Delibaş Koyun" Hastalığı.

Delibaş koyunlarda merkezi sinir sistemine bağlı sorunlar olduğundan, yavrucaklar kendi etraflarında döne döne nalları dikerlermiş. Benim de gafa hep dönii zati. Bundanmış meğer, misal saçlarım da dönüyo ay pardon postum yani, döne döne kıvırcık, yollarım dönemeçli mesela, dört dönerim evin (çiftliğin) içinde, dünyanın etrafında turlarca dönsem doyamam gezmelere, dans ederken kendi etrafımda hep dönerim,  misal bu şarkıda döne döne kıvırırım, ahahaha, hoppaaa aman döne döne yaaar geliyoooooo, neyse, döner merdivenleri çok severim mesela, dönüşleri hiç kaçırmam, başım da bağlı ey çiftlik, bi goç geldi de aldı beni yaa, kendi etrafımda beni bi döndürdü, o günden beri başım döner aşktan... Hadi devam, misal dönüm noktaları vardır hayatımda, gitmeler kadar dönmeleri de severim, gelen maillere hemen dönerim, öyle valla, bizim çiftlikte vayrlıs var, mailleşiyok kurtlarla, kuzularla; ortada bi dümen dönerse hemen anlarım, güzel yemekten gözüm döner, döneri de çok severim, dünya döner ben dönerim. İşte çiftlik, çok da normal bu hastalığa yakalanmam, bir garip delibaş koyunum böyle dönüp dururum... ehehe:p

Hastalığımın kaçıncı evresinde olduğumu bilmiyorum ama her an yamulabilirim. O yüzden dedim ben bi baytara göriniiim. Dedi seninki doğuştan. Sonradan olma değil. Delibaş olunmaz delibaş doğulur dedi. Çok biliyon sen dedim.Tıp çaresiz, baytarlar odası yasta. Senin tiping gaymış, gafa gidik dediler. Senden olmıycak dediler. Amansızmış. Naapçen. Bundan kelli ben de kabullendim hastalığımı. Fır döndü gibi dolanıyom ortaalarda. Dön dönebildiğin kadar dediler, döndüğüm yanıma kar deyü, önce sağa, sonra sola, sonra tekrar sağa döndüm iyi mi:) eheh, yok be sağ sevmem, sol candır:p Böyle politikacı gibi lafı da döndürürüm o ayrııı, hehehe.p

Misal o yüzden anı yaşıyorum. Carpe Diem staylaaa. ıyyyh kendimden soğudum, eheh, o yüzden tense'lerden de en sevdiğim tense prezınt kontünyus tens. Şindiki zaman zonuçta. Anı yaşıycan arkadaş. O yüzden "ay-en-ci" ekini çok benimsemiş durumdayım. Misal: sening tipingi yiring... Telaffuzu uzmanlık ister ,öyle kolay değil, ordaki g böyle genizden gelicek, yankılanacak. naptıng netting, nerelere gitting... Bu telaffuzu anlamak için şu şarkının 29. saniyesine dikkat. Ordan esinlenerek siz de yapabilirsiniz, üzülmeying, koyunoğlu neler başarıyo şu hayatta siz de başarırsıngız, tikkat kesil burda da var g yansıması.

Haydin çiflik, döncez bakam bundan sonra beraber, çok döndüm azcık uzanem ben Banu Alkan gibin yan yan yatem:p


The Delibaş Koyun:p