19 Şubat 2013 Salı

#eyvahlarakos Vol.1.3.


Çiftlikyus selam,

Artık bu eyvahlara alıştığınızı varsayarak böyle bir intro falan yapmadan bodoslama yazıya giriyim dedim. Şubat eyvahı ki kendisi benim olur- gelmek üzere ben daha eskilerini tamamlamadım diyerek taktım vitesi 5’e başladım bu yeşil çimlere notları düşmeye.



Şimdi biliyorsunuz ey çiftlik dostları, bu eyvah zımbırtısında gizem çok önemli. Gizemi korumak ve aynı zamanda heyecan yaratmak da keza o derece önem arz ediyo. Çok katı kurallarımız var. Eheh:)
Efenim birazdan sizle detaylarını paylaşacağım bu Aralık eyvahı; gerek serimi, gerek düğümü ve gerekse çözümüyle tam anlamıyla bombastik oldu. Daçmin bizi fena ters köşeye yatırdı, 90’a çaktı valla:) 

Burdan Daçmin cintozuna aşırı derecede sevimli tebriklerimi iletir, olayları delibaş yorumuyla seyrinize sunarım corçlar:

Grafik git gide yükseliyor gençler! İşte karşınızda #eyvahlarakos Vol.1.3.’de öne çıkan bombastik olaylar:

  • Öncesinden başlayalım: eyvahlarakos@gmail.com’dan gelen mail... (bunu ben yapacaktım aferin Daçmin, tişikkirlir, kaptın:) 
  • Kimden bölümünde “Bir Eyvah “ yazılı kargo, ve içinden çıkan "18:45 Galata Kulesi" daveti… 

  • Galata Kulesi’ndeki meraklı buluşma… Hava soğuk, içimiz kıpır kıpır, meraklı gözler:)
  • Memo’t’un dans ede ede yanımıza gelmesi, benim de hemencecik onunla koreografi yapmam; yapmayaydık iyiydi Memo’t, ne diyon:)
  • Yanımızdan #eyvahlarakos yazılı bi pankartla bi delikanlarının geçmesi, Memot’un bunu görüşü ve ardından hepimizin yaşadığımız şok:)



  • Sonrasında Mehmet’in “benimki sümük gibi kaldı ya la” demesi ve İstemik’i de yanına alıp ortamdan uzaklaşmaları. Mehmet’in Galata Kulesi’ni göstererek, ahanda bu bize girdi şimdi demesi:) ahahhah:)
  • Akabinde gizemli sarışın delikanlı ile şirinler müziği eşliğinde mekan girişimiz.
  • Mekan Karanlıkta Yemek.
  • Nuri Beyin (mekan sahibi), kameraya bizi çekerken bunu Daçmin ayarladı zannedip, eyvahlarla ilgili konuşmam... Meğer mekanınmış kamera rezil olduk ya la:) ahahahha:) Sonra bu görüntüler Ocak ve Şubat ayı tanıtım filminde kullanıldı. İyice rezillik.
  • Kayıt için beklerken Mehmet’in yanımıza gelerek ciddi ciddi “ kızlar çatal falan düşerse eğilmeyin, bırakın kalsın” demesi:)
  • Daçmin’in sürekli kendisinin bu ayın eyvahı olmadığına dair bizi ikna etmeye ilişkin nafile çabası:)
  • E tabi İstemik’in yeni medeni hali:) ( Genç çiftimize mutluluklar diliyoruz:) 
  • Benim, çişim gelirse ortalık yere işiyiveririm demem:)
  • Oturduktan sonra David’in ay yemekte kıl var demesi:)
  • Uygar the Boss’un e bari ben gözlüğümü çıkarayım deyip masaya koyması, benim de bi ara o gözlü bulup ne olduğunu anlamayıp neredeyse kıracak kadar “bu ne yaa deyip” oynamam:)
  • Memot’un İstemik’e “bi alt dudak versene kız” demesi:)
  • Daçmin’inn David’e sürekli niye konuşmuyosun falan demesi, David’in de Daçmin’e “naaapıyım Duygu naaapıyım, ne konuşayım ha ne konuşayım” diye çemkirmesi:) ahahha, yazarken bile çok gülüyorum:)
  • Bağıra bağıra söylene şarkılar.
  • Dans pisti.. Bu başlıca bi olay. Ben Mehmet hariç herkesle dans ettim, ama İstem'le etmedim, onla gülmekten yere çöktük:)
  • Nişantaşı Starbucks’a giderken bilerek xmas ruhunu yaşayalım diye erken inip yürürken, Daçmin’in Devid’e e niye yolu uzattık demesi, David'in dellenip, artık iyice bağırarak Daçmin'e çemkirmesi, Daçmin'in de David'e “e sen bilmiyo musun benim en önemli özelliğim dengesizliğim” demesi, ahahahha:)
  • Kadınlarımızın PMS’si: Eyvahlar bi şekilde her ayın son haftası gibi planlanır oldu, bu nedenle takvimler benzer oluyor. E noluyor, kadın kişilerinin PMS’leri bu eyvah zamanına denk gelebiliyor. Bu nedenle eğlence sırasında extra coşabiliyor, kaplara sığılamayabiliniyor, sığılmadıkça da etrafa çemkirebiliniyor. İşte zaman zaman eyvahlarda bu oluyor… Asabiyat ve dengesizlik tavan yapabiliyor. Ne var, te allaaam yaa:) Bu nedenle bu etkinlikte boğazına kadar şarkı söyleyen, ardından değerlendirme sırasında da çemkir çemkir çemkiren biri varsa bence o çok tatlı biridir ve delibaşın önde gidenidir, ne yapsa yeridir. Bunların hiçbirini isteyerek yapmamışım, PMS’nin doruğundaymışım: Anlayın beni:) ahahahha:)
  • Sonuç itibariyle yine bol kahkaha, hep kahkaha, muhteşem bi deneyim…
İşte çifliğim benim, buyurun biraz da foto bakının:)









The delibaş koyun:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder