28 Mart 2013 Perşembe

#eyvahlarakos Vol.1.4.

Sevgili çiftlik,

Yazmadım diye eyvahlara koşmuyoruz mu sandınız? Çok pis yanıldınız.

Dört gözle beklediğinizi biliyorum bööle:



Ocak ayı eyvahı sevgili beyim Toygar Şirin'e aitti. Aynı evde yaşıyor olmamıza rağmen zırnık tüyo vermeyen The Boss, bize iki aşamalı bir eyvah programı sunacağını iletti. Ser verdi sır vermedi," #eyvahlarakos in black" için çok pis hazırlanın, "it will be legen -wait for it- dary" diye havalı civalı gizemler falan yarattı artizliğini yidiğim. Siyah giyinin, aman yedek alın, aman isterseniz sonra beyaz giyinen, ne haliniz varsa görün diyip diyip kafaları karıştırdı. Yine PMS’deydik Daçmin’le:) Şubat’ta da böyle olcak delikanlılar dedik, kaderiniz bu:) (Zira oldu:) 




#eyvahlarakos Vol 1.4.'de önce hep beraber laser tag oynadık, ardından İstanbul'un kendi birasını yapan nefis mekanı Bosphorus Brewing Company'e gidip, gecemizi kutladık:)

Buyrunuz #eyvahlarakos Vol 1.4.’den geriye kalanlar delibaş koyun farkıyla karşınızda:


  • Uygar'ım Şirin’imin iş baaabında çok yoğun bir ayda olmasına rağmen event gününe yakın her gün bir bir tüyo vererek bizi helecanlandırmayı başarması,
  • Konseptin #eyvahlarakos in black olması, kendisi yeni ve kara bir soluk getirdi eyvahımıza:)
  • Kanyon'da Taner’in sırtına atlamam elindeki sigarayı söndürerek yere düşürmem, ve dananın onu tekrar içmesi:) Smoking kills!
  • Taner’in o soğukta tshirt ve sweatle dolaşması. Üşümüyor arkadaş, üşümek bilmiyor, tiril tiril, cıbıl cıbıl cıbıl geziyor her mevsim.
  • Hepimizin enik enceğin dolu olduğu ortama kara kara kuşanıp girmemiz:) Yaş  ortalaması 9 falandı evet. Bravo bize:) Bizim de zeka yaşı ortalmamız aynı neyse ki, curve bozulmadı:)
  • Mehmet’in dolap yerleştirirken içerden çıkan 10 yaş ortalamasını gösterirken “ bizden öncekilere bakın” demesi
  • Mehmet'in nippleları:) Madonna'dan sonra Mehmet'in nippleları kamoyunun gündemini oldukça fazla meşgul etti de gitti:)
  • İstem’in tabancayı eline alıp, çirkinleşip suratıma baka baka “ağzına z.çaçam senin” diye haykırması” ahahah:) Te allaaam:) Kadın kendini bozdu ya la:)
  • İçeri girip ortamı keşfetmeye alışırken benim çoktan yenileceğimizi anlamam, Taner’in umru değildi çünkü:) ahah:)
  • İçerde hadi strateji yapalım derken Taner’in öööf oynalım işte demesi ve oyun boyunca ortalarda görünmemesi:)
  • Bizim Daçmin’le elif analar misali sanki anafartalardaymışızcasına bir ruhla allah allah diye savaşmamız. İkimizdik evet, çünkü Taner yoktu!
  • Taner’in yukarda kendi başına sinek avlaması:) Naaptığı belli değil, Fırat gibi, dıkşın dıkşın duvarlara mı ateş etti naaptı bu evlat?
  • Duygu’nun sürekli bana, kaleye git, bizim kaleye git, diğer kaleye git demesi:) Gerçek kale sandı zaaar:) Game of thrones seti sandı:)
  • İstem’in Mehmet’le kale başında gangnam yapması:)
  • Uygar’la savaşta karşı karşıya gelmemiz, benim ona kıyamamam ve onun beni saniyesinde vurması! My baby shot me down:)
  • Mehmet’in oyunun bittiğini anlamayıp hala yukarda kendi başına delibaş gibi koşturması:)
  • Sonra diğer mekanımıza gidişimiz. Tıpkı bir HIMYM gibi oluşumuz:)
  • Mehmet’in burayı biliyor olmasından dolayı Uygar’ımın yaşadığı hüsran:)
  • Mehmet’in bilmiş bilmiş mönüden bahsetmesi, yirim onu( tıpkı Kamacı’daki gibi)
  • Duygu’nun garsonla yaşadığı naughty anlar:) Ay bugün böyle oldu, karar veremiyorum, hımmm onu yesem garson beeey, yoksa bunu muuu:)
  • Uygar’la Mehmet’in bunu taklit edişleri:)
  • Ben ruj sürerken Mehmet’in bana “kadınlarda ruj sürmek için dudak olmalı” demesi benim de ona “erkeklerde de seninki kadar büyük g.t olmamalı aslında” diye cevap verişim ve bu seviyeli ozan atışmamızı o noktada tamamlamamız:)
  • Ergenlik ötesi kim kiminle nerede ve şişe çevirmece oynamamız. Maarreem noel babayla, Mehmet de malum şahısla deniyormuydu naapıyordu, tövbeler olsun:)
  • Çeşit çeşit İstanbul biralarımız, zohbetler, kahkahalar…
Ve bir eyvahı da yine hakkıyla sonlandırdık sayın çiftlik seyircileri. Ne mutlu bize:) Kıçımızı kaşıyalım nazar değmesin:)

Buyrunuz fotoğraflar:







Uygar The Boss’a teşekkürlerimizi iletiriz... Sıra geldi kendi eyvahıma, onu da yaptık çoktan da ben tembellikten yazamadım:)

Bekleyin anacım:)

The Delibaş Koyun:p






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder