30 olmıycam diyeeee diyee ne didindin be yavrum...
Naapcan, didinmiycen de naaapıcan?
Öyle hoplaaa, zıplaa, yaş aynı mı kalcak sandın,
Öyle dişler dışarda fotoğraf çekilince 20'lerde mi kalcan sandın...
Şimdi atma içine, akıt elemini, kederini haroşaya...
Ha koyunuum,
Ne çektin be delibaş...
eheheh:p
30 olmak çok zor zanaaat bence...
30 temalı yazılarımın devamı gelecek ey çiftlik,
Haydin #tgif:)
The Delibaş Koyun:p
.jpg)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder