Merhaba Çiftlikçim,
Bakınız aşağıda ne vaaar, ta ta ta taaaam! Bakam 30'umda dengede durmayı başarabilecek miyim? Aslında dengede durmayı ya da dengeli olmayı isteyen kim? Ehehhe, düşüyim o tepeden de 25'ime, alık günlerime geri gidivereyim. Bu da benim geçmişe dönüş makinam, öyle koyun koyun depesine çıkıp, hoop dengede duramayıp, hooop düşücen. Al sana 25.. Aklıma gelmişken unutmayım da bi ara "koyun koyuna"yı cümle içinde kullanayım:)
Şimdi çiftlikyusum, doğum günüm 3 Nisan. Ve bugün 4 Nisan. Ve 30 Mart'tan beri kutluyoruz bu meleti. Ne diyosunuz? Görgüsüzlükte sınır tanımıyoruz. Sırf sayı düz hesap diye, sırf onlar basamağı değişti diye yarattığımız tantananın, bozduğumuz sinirin, keselere verdiğimiz zararın haddi hesabı yok. Delibaş 30 oldu diye sömürdük milleti. Bıktırdık yemin ediyorum. Tiksindirdik insanları, bi de bi fotoğraflar, bi havalar, bi civalar, sankim 30'a değil milenyuma giriliyor. Ben kendimden soğudum, millet naapsın. Yine kibarlar sağolsunlar, gerek telefonlarla, gerek sosyal medya organlarıyla an be an yanımdaydılar.
Biliyorsunuz ben beyim kişisine parti yaptıydım. Öyle çizimli, şenlikli, kalabalıklı. Tabi Toygar Şirin de boş durur mu, yapıştırır cevabı. Yapıştırdı da, bana bildiğin filmlerdeki gibi süpriz parti hazırlamış organizesini yidiğim. Olayın böyle sidik yarışına dönmüş gibi olmasının tüm suçlusu 30 sayısının çekiciliği, başka bişey değil:)
Şimdi bu Uygar dadlısı;
Şimdi bu Uygar dadlısı;
30'u için aramış herkesleri, stüdyoya toplamış. Erken kutlayacağımız zırnık aklıma gelmedi, hiç hissettirmedi de tosba şirin. Beni oyalaması için bi gönüllü de seçmiş Maviş Koyun Pınar'ımı. Ağşamın 9'u olunca, stüdyoya gittik, Happy Days camiasına öyle şımara şımara sarılırken, birden bi balon patladı ve şu şarkının 27. saniyesiyle, perdenin arkasına tıkıştırılmış artık ben diyim 60 siz diyin 20 insancık istif istif dizilmiş yazık, çıkıverdiler! Neymiş Özlem doğmuş:) ahahah:) Çıkış ki ne çıkış, balonlara, alkışlarla fener alayı gibin:) Abbooowww! Bende ne şoklar, ne bağırmalar, ne tepkiler, gördüğüm her farklı yüz için ne yeni yeni çığırışlar! Hepsini kamereya çekmiş bi de namusssuz. Bugün yetişmedi artık da sonrasında koyarım buraya.
Öyle işte şaşakaldım, sonra bir dizi fotoğraf, efenim instagramdan #delibaskoyun30mu heştegiylen canlı yayınlar, angaranın bağlarından sadisfekşına kadar uzanan geniş bir yelpazede çalan müzikler, üst kattakilerin bizi sürekli uyarması....
Aşırı teşekkürler sosisler, siz olmadan bu çiftliğin hiç bir anlamı yok!
Aşırı teşekkürler sosisler, siz olmadan bu çiftliğin hiç bir anlamı yok!
İşte el sonuç. Dev gibin oldum, 30 oldum.

Delibaşlıklarıma hız kesmeden devam etmeye, çiftlikte fır dönmeye devam. Haydin bakam. Herkes işine dönsün. Akıllı olsun.
The Delibaş Koyun:p

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder